Jannices blogg

-En liten del av min värld

Fantastiskt!

Publicerad 2010-07-11 14:37:04 i Allmänt,

Jag är inge bakis i dag! Så skönt!
Men å andra sidan kan jag ju inte
heller på stå att jag var så värst full
i går. Men Alltid trevligt med lite miljö
ombyte. Trevlig kväll.. dock synd att
det inte var så värst "kändis" tätt ute.

I dag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta
på. Max är hemma men sover just nu.
Löverboi är ute och skruvar tillbaka lite
grejer på huset, och jag gör inte så värst
mycket alls...Måla ska vi göra, fast senare
i dag när solen har flyttat sig dit vi vill. Så
jag gissar att det bara är att vänta snällt
under tiden. 



Här kommer lite bilder från badet i fredas...







Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-07-12 12:39:07

Visst är det :)

Postat av: AC

Publicerad 2010-07-20 23:24:50

Han ser j lite fundersam ut där på ett foto =)

Himla söt och glad barnbarn jag har. Längtar till jag kan komma dit upp. Pussa Max från mormor =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela