Jannices blogg

-En liten del av min värld

Pizza time!

Publicerad 2010-07-26 19:48:05 i Allmänt,

I dag blev det hemmbakad pizza.
Jag var så duktigt att jag t.o.m fixade
ihop pizzadegen själv.

En hel guldstjärna till mig för det!

Tidigare i dag var vi in till staden
för att köpa en crosstrainer. Har haft
en sån där orbitrek från tv-shop. Men
den var skit så nu ville vi ha en lite mer
seriös sak.

Jag vet att jag sett på intersport sånna
förut, men tror ni att det fanns nån i
dag när man ville ha en? Nixpix inte
i nån av sportaffärerna hittade vi nån.
Så då blev det att beställa en från nätet
istället. Får den hemleverarad hela vägen
fram till tomtgränsen. Lustigt värre måste
jag säga. Men det är väl iof bättre än att
måsta kånka hem den från ica.  :P

Sen passade vi även på att vara in på bolaget
så vi har öl till på torsdag. Då ska Max få sova
hos sin farmor & farfar medans vi far ut på
PDOL.  Jag hoppas verkligen att det blir grymt
mycket bättre väder då än vad det är nu..


Oh. Pappa och Tran varförbi för en stund sen
och med sig hade dom en låda med hjortron.
Som att jag ska koka lite sylt och köpa hem
vaniljglass nån dag! MUMS!


Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-07-27 13:59:36

Säg till så kommer jag & hjälper dig äta glass & hjortron ;)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2010-07-28 07:48:46

mm vad gott ^^Pizza och hjortron med vaniljglass.

Vad blev det för crosstrainer då, och vilka köpte ni den av`?want to see Blr väl då att jag kommer till er i sommar för att träna? ;P Hoppas ni har det fint där uppe, solen har kommit fram här.. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela