Jannices blogg

-En liten del av min värld

zZZz

Publicerad 2010-07-04 01:01:39 i Allmänt,

Upp kl 04.30 ge nappen till Max.

Somnar om.

Upp igen kl 06.30 byta blöja och
ge en flaska till Max.

Somnar om.

Upp kl 09.30 ytterligare ett blöjbyte
och så en sen en gröt tallrik till Max.

Sen var vi vakna och hade skoj till ca
12 tiden. Då blir det sovadax för en grinig
Max. Gissa vem som somnar också? Jag!
Så kring 14 väcker Löverboi oss.

Gissa om det känns som att man sov
bort hela jävla dagen i dag? Men skönt
var det ändå. Fast jag blir så slö när jag
sover sådär mitt på dan. Har varit lite halvt
som en zombie i dag.

Så i kväll laddade vi upp med snask till 1000!
Och så såg vi en skräp film. Nått om vampyrer
och att människan var nästan utrotad. Måste säga
att det finns många bätte filmer som vi kunde ha
sett i stället, men så går det när man låter pojkarna
välja film på egenhand...Chipset o godiset var ju gott
iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela