Jannices blogg

-En liten del av min värld

Borra borra liten tand

Publicerad 2010-06-04 11:04:31 i Allmänt,

I dag har jag varit hos tandläkaren.
Blev att borra, när jag borras måste
jag ha bedövning. Skönt då, men så
jävla o skönt efteråt. Känns som om
jag gjort silicon läppar, fast bara en
halv o bara nedre. Men men den
släpper på nån timme till hoppas jag.

Annars i dag har det inte hunnit hända
så jätte mycket. Var förbi Mange, Jessica
och Nelly efter tandis.

Tänkte lägga ut lite bilder på Max färdiga rum.
Han verkar trivas så då trivs även vi. ;)


Nya garderober var som ett måste...men fint blev det.







Sötnöten himself!


Så nu är det bara att vänta på att bedövningen ska
släppa så att jag får äta lite mat. Är jätte mega super
hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela