Jannices blogg

-En liten del av min värld

Inte alls som planerat

Publicerad 2010-06-17 16:36:38 i Allmänt,

I dag kom en tant från kyrkan
för att lämna en liten bok till Max.

Sen efter Max hade vilat lunch
var min tanke att jag skulle sätta
honom i kärran o gå ut för att
hjälpa till att måla lite granna.
HA! så fel jag hade. Hann måla
pytte pytte lite innan Max blev
kinkig o sur, så det vart som
inte att måla nå nästan.

Tur var väl att Max farfar var här
en stund o hjälpte till att måla så
att löverboi inte behövde måla helt
själv. Går ju som sagt lite snabbare
med 2 än 1.

Plockade även ner en av våra markiser.
Så bra! Kan vi ju köpa ny väv till dom när
man likaså har plockat ner dom.

Sidan jag kollade på skulle ny väv till EN
markis bli ca 1200:-. Blev lite sne...trodde
allvarligt att det skulle vara betydligt billigare.

Så får se om vi ids byta på alla. Kanske rentav
plockar bort nån för alltid. För vissa av dom känns
bara onödiga att ha.

Ska fixa middag nu!

Tjing!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-06-17 23:22:07

Hehe, den dagen man blir gravid har man nog startat en orosklocka som kommer ticka resten av ens liv. Man kommer nog tycka livet varenklare före pga man slapp oroa sig i tid och otid, tur jag har hunnit träna lite oro på hundarna :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela