Jannices blogg

-En liten del av min värld

Skulle sitta fint

Publicerad 2010-06-24 16:55:46 i Allmänt,

I dag har vi vart på stan, nästan hela
dagen. Jag & Max, Jessica & Nelly mötte
upp Eve och Cissi. Hittade lite smått och
gott som jag handla. Blev även lunch på
subland. Gottigott! 

Efter en trevlig o solig dag åkte vi med
bussen hem igen.
Väl hemma tittade jag i post lådan och
där fanns det ett paket. I paket låg....


Min fina spegel som jag hittade på tradera.
Kommer att bli jätte fin i sitt nya hem som
blir i vårt badrum.

Sen fick jag en till överraskning. Ett brev med
ett lönebesked om att jag skulle få in nästan
13 000 på mitt konto i dag!  What!? Härligt!
Men hur? Så klart hade det blivit tokgalet
och pengarna var naturligtvis inte alls mina.
Så dom fick skickas tillbaka igen. Surt....

Hade suttit så bra med extra pengar nu. ;)





Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2010-06-24 17:54:34

okey jag får ju testa om de funkar, har ju inte vågat köpa en. Jag har ju velat cykla typ hela sommaren med adrian :)

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-06-25 12:39:35

Visst var dom :) Dom är ju som gjorda för varandra :)

Snyg spegel btw!

Postat av: lucke

Publicerad 2010-06-25 12:56:45

Glad midsommar :D

Postat av: daniela

Publicerad 2010-06-25 13:22:51

söt spegel :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela