Jannices blogg

-En liten del av min värld

Karlavagnen

Publicerad 2010-06-30 23:38:57 i Allmänt,

Här sitter jag som en annan
pensionär och lyssnar på P4.

Karlavagnen är faktiskt ett rätt
intressant program. Man får höra
om så mycket spännande saker
som folk gjort, eller kommer att
göra. Saker som folk varit med om
både roliga och tråkiga. Vad olika
syn människor har på saker o ting.

Så ratta in P4 om du har lite trist när
du ligger där i din säng och ska sova.




I dag var det mamma träff hos Jessica
och Zelda i Norrfjärden. Där var också
Katarina och Tilde. Jessica bjöd på en
god lunch och det var riktigt trevligt. Så
det blir väl någon typ av repris snart. :)
Har tyvärr inga bilder att bjuda från idag.

Det är ju så typiskt att när man väl kommer
ihåg att ta med kameran så glömmer man
bort totalt att man har den med, och på det
sättet får man ju inte så mycket bilder.

Sen när vi kom hem från norrfjärden hade
jag och Max en lugn eftermiddag själva här
hemma då pappan i huset for i väg för fiska.
Tror det är bra med fisk för han har inte kommit
hem än.

Slösurfat har jag gjort i MASSOR i dag.
Har som inte så mycket mer att göra
när Max sover och teven inte erbjuder
något sevärt. Städ och tvätt är väl alltid
nått som behövs göras, men då ska man
har ork och motivation. Så jag kände att
jag trivdes bättre här bakom skärmen i
dag! ;)


Kanske man ska släcka ner datan
och krypa ner i sängen nu?



Mina grabbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela