Jannices blogg

-En liten del av min värld

Bra blev bättre

Publicerad 2010-06-06 23:43:20 i Allmänt,

Happs. så var även denna helg över. Här
hemma har det hänt lite grejer.

Haft lös o målat alla våra fönster i källaren.
Kan ju säga att det hemska väder som varit
är nog vårat fel. För som alltid när vi ska till
att fixa ute så blir det skit väder.Slår aldrig fel!

Inte så kul med orkaner och regn när det enda
skydd man har är upptejpad plast isället för fönster
till källaren. :/ 

Ajja men slutet gott allting gott. Nu är det målat och
fönsterna sitter där dom ska igen :)

I morgon blir det storstäd här hemmavar det tänkt.
Får dock se hur mycket ork och motivation man har i
morgon när man vaknar. Men det skulle behövas...
Ser verkligen ut som om en bomb har exploderat här.

Till något helt annat...

Max har sovit sådär halvbra dom senaste
nätterna. Han har vaknat och varit ledsen
och otröstlig varje natt/sen kväll. Eftersom
inget annat än en flaska mat har hjälp så
har vi så klart trott att stackarn är hungrig.

Vadå att det känndes som att gå ett halvår
bakåt i tiden. Men med tanke på hur mycket
denna lille kille äter under dagen så har jag
svårt att tro att han ska börja bli hungirg på
natten sådär helt plötsligt över en natt. Kanske
att jag har rätt?

I dag upptäckte jag nämligen att i hans lilla mun
ser det ut som om han har nya tänder på G.
Så jag slår ihop 1+1. Så i nu i kväll när han vakna
gav jag honom lite alvedon. Gissa vem som sover
nu, utan att ha fått en refill välling i magen? Jag
hoppas så innerligt att jag har rätt! För detta med
nattmatningar är inte alls något jag vill återgå till.
Men jag lär väl märka i natt eller i morgon om jag
har behövt upp och göra en flaska eller ej. 


Hoppsan hejsan.. börjar likna en roman
det här. Så nu säger jag Natti natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela