Jannices blogg

-En liten del av min värld

Cougar town

Publicerad 2010-03-02 23:38:12 i Allmänt,

Så då ha man sett dom två första avsnitten av Cougar town.
Lätt att detta blir en serie att följa :)

På tal om något helt annat... så tror jag allvarligt att vårat tak kommer
att blåsa av i natt. Kan det blåsa mer än vad det redan gör?
Tycker inte om när det blåser så här, får för mig att fönster ska gå sönder,
taket rasa in, väggar som exploderar.... jag ligger vaken i mörket och planerar
hur jag snabbast får ut oss alla...galet! Jag vet.
Tur att jag inte bor i Sydamerika eller asien där det är jordbävningar o grejer.
När skulle jag kunna få mig en blund då?

Skönt är det iallafall att löverboi sover hemma i natt. Känns så mycket bättre då. :)
Kanske skulle man var smart o göra som han, sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela