Jannices blogg

-En liten del av min värld

Freedom

Publicerad 2010-03-15 21:25:31 i Allmänt,

Så skönt med en egen liten laptop :)
Löverboi har ju sin med när han sover
borta i lastbilen för att kunna se alla sina
serier..så den hade ju jag inte så stort nöje av...

Så nu kan jag ligga här i sängen o se mina egna serier o ha hur många
avsnitt jag vill.. ;)

För på stordatorn ids man inte sitta o se serier på....för den datan står i en liten skrubb..
Har testat o det var inte skönt på nått sätt.

I fredags var vi i väg till BVC för en liten update på han vikt o läng.
Så våran guldklimp väger 8430g och är hela 65cm lång.
Han fick även sina 5månaders sprutor.  Kan man hitta gladare kille än han?
Första sputan var det knappt ett ljud, andra sprutan grät han pyttelite o sen var
han på nån sekund lika glad o log igen :)

Så nu ska jag forsätta se hollywood fruar o surfa vidare....

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela