Jannices blogg

-En liten del av min värld

Gotteligott

Publicerad 2010-03-03 17:55:56 i Allmänt,

I dag har jag tvätt dag...typ.
Känns som om våra maskiner går
för fullt men ändå händer inget.
Tar för lång tid!

Så om jag har tur är väl allt tvättat o torrt
innan läggdags. varför samlar jag på mig
all denna jävla tvätt ? ! ?

Haft Jessica B på besök i dag. alltid trevligt.
Ännu trevligare att slippa äta lunch själv :)

Så nu så här på eftermiddagen ska jag försöka
baka mig en kaka... för jag är så förbannat gotte
sugen o jag är himmla osugen att ens gå utanför
dörren i dag...så baka är väl enda alternativet?

Så nu när man fixat ett recept som enbart behöver
det som redan finns hemma är det väl bara att sätta
igång baket? :)

Gott till mig i kväll!
Yippie!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela