Jannices blogg

-En liten del av min värld

Panduro

Publicerad 2010-03-04 13:12:17 i Allmänt,

I går bakade jag kärleksmums. (Chokladrutor med kaffeglasyr o strössel.)
Blev riktigt nöjd, och dom blev riktigt goda.
Första gången jag bakat sånna faktiskt.

Så jag gluffsa i mig ganska många rutor...men jag
frös även in några, sen så sparade jag någon också
så att Löverboi får när han komer hem. :)

Härliga solen skiner i dag. Så då vågade vi oss ut
o gick en svängom ner till affärn. Så då har jag mat
både så det räcker att göra middag i dag o lunch i morgon.

Passade även på att hämta ut mitt paket från
panduro. Så strax blir det väl att sätta sig o börja
pyssla med sakerna som kom.

Jag ÄLSKAR att pyssla. Bara så synd att man aldrig
har tid. Sen ska man ju ha nått att pyssla med också.

Men nu har jag mitt att göra, och jag längtar tills vi
gjort allt klart i lillkillens rumt så man får börja göra
fint o mysigt åt han. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela