Jannices blogg

-En liten del av min värld

Skönt

Publicerad 2010-03-05 15:36:03 i Allmänt,



Oj vad härligt väder det var ute i dag.
Packade ner lilleman i vagnen o for ut
på en promenix. Prövade även att för
första gången ha han sittandes.

Självklart trodde jag att det skulle hjälpa
han att hålla sig vaken. För han brukar
somna så fort man lägger ner han i vagnen.

Men i dag höll han sig vaken en stund längre iaf..
Vi hann ju nästan passera skolan här brevid innan
han försvann in i drömmarnas värld. ;)






Nu blir det att byta bajsblöja o sen ska jag försöka röja upp
för det ser ut som kom o hjälp, men ingen kom här hemma. !

Kommentarer

Postat av: Jennie och Norah

Publicerad 2010-03-06 11:24:56

Yes it is! :) Och jag kan verkligen känna igen mig i deras sätt att vara...Ibland :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela