Jannices blogg

-En liten del av min värld

Sweet dreams

Publicerad 2010-03-29 23:29:46 i Allmänt,

Satt o kollade runt på olika hemsidor med barnkläder.
Som om att man blev shoppasjuk. Men jag är duktig och
håller hårti mina slantar nu.

Många sidor med barnkläder hade även Mammakläder.
Oj va mycket snygga gravidkläder det finns. Varför köpte
inte jag sånt när jag var gravid? Ne jag gick istället runt och
såg ut som en slasktant. Med halva magen utanför mina trånga
tröjor. Nästa gång jag är gravid ska jag vara en välklädd dam ;)
I snygga kläder som passa den flodhäst man blir.

Iof skulle jag kunna köpa mig en massa snygga kläder även nu.
Min garderob är väl knappaste den mest uppdaterade.
Men jag känner som ingen lust att köpa nytt, Jag går ju som
och väntar att jag ska gå ner i vikt. När det nu sker?
Kanske man vaknar i morgon o har tappat en sådär 20kilo?

Drömma går väl kanske? :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela