Jannices blogg

-En liten del av min värld

Pissnissar

Publicerad 2010-03-01 20:46:28 i Allmänt,

Håller på att städa ur "min" toa...
Skrubbar golv med både de ena och de
andra medlet..Här ska det skina! ;)


En sak som jag verkligen hatar är att skrubba toaletten.
Någon, o jag kan med 100% säkerhet säga att det inte är jag,
men någon/några som besöker toan (förmodligen av manligt kön)
lyckas få piss där det inte är tänk att det ska vara piss.

Hur lyckas man?! Hålet som man ska pricka på toastolen är väl
ganska stort? Jag förstår inte hur det går att missa.  Klarar man
inte av prickskjutning får man väl sitta ner? Är så less att skura piss
efter andra.

Iallafall blev jag överlycklig när våran lilltoa blev klar. För då fick jag en
mindre att skura efter. För löverboi är numera bannlyst att pinka på
"min" toa. Så han få snällt skura upp efter sig o andra stående pissnissar
i sin egen toa. 

Varför kan inte bara alla killar sitta ner och pissa?!  :(


Har förrseten inte fått mina grejer från IKEa ännu.... känner att jag
börjar bli lite sur o tvär snart!  Blir nog att grabba tag i luren o ringa
ett samtal i morgon. Känns surt, rikgit surt....allt blir så rörigt när det
ska vara så här.





Man får väl vara glad att  det inte ser ut så här på toan här hemma iaf. ;)

Kommentarer

Postat av: Jessica och Nelly

Publicerad 2010-03-02 20:18:47

FYFAN!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela