Jannices blogg

-En liten del av min värld

Master chef

Publicerad 2010-05-13 23:12:14 i Allmänt,

Har i dag fått äta en 3 rätter middag.
Mums säger jag. Inte illa för att vara
en tordags kväll.

Vi kör en rätt kul grej, jag o 3 tjejer
till. Typ "halvåtta hos mig". Skit skoj
o framförallt gott. I kväll var det Jessica
som stod som kock. Nästa vecka är det
här hos mig vi ska äta. Spännande...


Annars har det inte hänt så mycket i dag.
Vart förbi lillemans farmor & farfar en sväng.
Satt ute och njöt av det fina vädret som var i
dag. Hoppas det blir lika fint i helgen :)
Men tror tyvärr att det skulle vara grått och
trist i morgon... :/

Är det så att solen inte gillar mig?

Ajja. Piss o gå i säng är det nog som gäller nu!

Natti!

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2010-05-14 11:36:46

Jo han har blivit stor lillen.. snart blir han ju 6månader :)



jo de var lite trist med idefix men.



kram

Postat av: AC

Publicerad 2010-05-14 19:58:07

Tog du och skrev av receptet på Tabolen eller..? Får säga til om jag ska se till att du får den.

Kram och puss,

du glömmer väl inte att pussa Max från mormor!!? =)



// Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela