Jannices blogg

-En liten del av min värld

Så äckligt

Publicerad 2010-05-09 23:55:34 i Allmänt,

I dag när jag,mamma och lilleman
skulle åka hiss i tunnelbanan så höll
jag på att kräkas....på allvar.

När vi kliver in i hissen har någon
jävel pissat i hissen !!! Vem gör sånt?!
Man såg på väggen vart han hade riktat
sin kran, o världens pöl på golvet...!

Trodde allvarligt att jag skulle spy där
jag stod. Men vad ska man göra?
Går inte så bra att dra vagnen uppför
trappan. Så där fick vi åka i en riktig
pisshiss...

Men men, innan det var ju det rätt trevligt.
Hittade både mig och lilleman lite nya kläder.

Nått annat skoj som jag upptäckte idag är att
min mamma faktiskt har en webcamera. Vilket
hon sagt att hon inte har. Blind och oteknisk som
hon är, så har hon inte sett att hon har en innbygg
i sin dator. ;)

Det är ju jätte bra. Då kan vi köra skype jag o hon
så lilleman får se sin mormor lite oftare. :)

Nu blir det sängen...hoppas på sovmorgon i morgon
som man alltid gör  ;)


Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2010-05-13 18:16:14

kan säga direkt att samtliga hissar i Stockholmsområdet blivit nedpissade :P

I stockholms stad pissar de även på gatorna, därav den vidriga stanken som drar över gatorna om sommaren -_- Sthlmarna själva verkar dock immuna mot denna vidriga stank.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela