Jannices blogg

-En liten del av min värld

Shoppaholic

Publicerad 2010-05-20 23:52:19 i Allmänt,

Efter att snurrat runt på olika ärenden
vart det till slut att jag for på stan i dag.

Kortet gick varmt i dag. Massor av nya
kläder åt lilleman. Shorts och t-shirtar o
en solhatt. Jättre bra, täcker ju lite mer
är vad kepsen gör. Även några nya dreggel
lappar. Alltid bra att ha när han dregglar så
mycket som han gör. Fyndade även ett plagg
åt mig själv på cubus. Inte illa.

Så nu har jag gjort glass som ligger i frysen
för morgondagens middag. Blir skoj o se hur
bra kock man egentligen är. Det värsta som
kan hända är väl att maten inte smakar så bra.

Jag vill ha en glass maskin. Jobbigt att behöva
springa till frysen o röraom stup i ett. Men men
får väl önska till födelsedagen... ;)


Nu ska gå o röra om en sista gång i glassen innan
läggdags.

Natti!  





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela