Jannices blogg

-En liten del av min värld

Söndag

Publicerad 2010-05-02 21:20:11 i Allmänt,

Redan söndag. Gud vad helgen gick fort.
Fredag, valborg var vi hemma hos David
och Elin och åt god mat och hade trevligt
med massa folk och ungar.

Lördag fixade vi oss en rullgardin till sovrummet.
Lilleman sov hos sin farmor & farfar i går så i morgon
får vi se om den var värd att skaffa. Jag hoppas innerligt
att de var det. ;)

Så när lilleman spenderade natten på annat håll tog vi
en socialkväll hemma hos Mange och Jessica, som också
hade tänkt vara barnfri. Men deras lilla hade tyvärr feber
så hon sov hemma. Men vi hade det trevligt ändå :)

I dag hämtade vi hem Max. Efter att vi fått oss en ordentlig
sovmorgon. Det var skönt. Men lika skönt var det också
att få hem lilleman. Är så tomt här utan honom.

Tog oss en tur ända bort till norrfjärden i dag där
vi fick träffa Jessica & Tommys lilla Zelda. Så liten
och söt tjej. Som en liten docka. Kändes så liten och
skör när man höll henne. Lite annat än att hålla våran
lilla góboll. ;P


Lilla Zelda


Blir nog att se en film nu, tror jag. Om inte så blir det
vilket som att jag lägger mig på soffan och slöa mig
en stund...eller två.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela