Jannices blogg

-En liten del av min värld

Super woman

Publicerad 2010-05-06 22:23:57 i Allmänt,

Härligt härligt!
Nu är vi hemma hos mamma/mormor.
Lilleman skötte sig som sagt jätte bra
hela resa. Tror han tyckte det var roligt
med allt folk som var överallt.

Mer jobbigt var det för mig väl framme på
arlanda. Hålla lilleman i ena armen. En över
packad skötväska som vägde ett ton på andra armen,
och samtidigt slita av både barnvagn och resväska
från bagagebandet. Lilleman börjar som vara av den
tyngre sorten. Tack o lov fick jag hjälp av en vänlig
själ att trockla ut vagnen ur den gigantiska plastpåsen.
Som förövrigt var väl igentejpad, smarta som vi var när
vi packade in den i påsen.

Hade varit mycket enklare om man var två...men nu vet
man det iallfall tills nästa gång att. 1. Jag inte åker själv.
2. Att nån möter upp på arlanda. eller 3. Att man har en
lätt vagn som man ev får ta som handbagage. Kanske jag
borde har märkt detta redan på kallax? För där fick löverboi
hålla Max titt som tätt när jag tjorva på med annat :P  


Nu ska jag nog göra som lilleman har gjort för länge sen...
Lägga mig o sova. Ser huvva skönt ut ;)


Vi har haft en lång dagi dag...men nu har vi en rolig vecka att
ser framemot!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela