Jannices blogg

-En liten del av min värld

Besök

Publicerad 2010-05-25 23:23:44 i Allmänt,

Idag kom Jessica och Zelda på besök.
Vi käkade lunch o hade trevligt. Sen
kom även Emmeli och Lucas på en
snabbvisit under tiden Jessica var här.

Efter att Jessica o Zelda for hem roade
jag lilleman ett tag innan jag bestämde
att det var dag för ett bad. Sen var
klockan så mycket att det var dags för
sängen.

Just när han höll på att somna kom
pappsen hem. Självklart ville han säga
god natt till lilleman, vilket inte var så bra
så här i efterhand. Oj så glad Max blev av
att se pappa sin, men aj så ledsen. Inte
ville han sova nu...Så han låg och var
jätte ledsen ett bra tag innan han somna.

Men men, nu vet vi tills nästa gång.

Nyss för en stund sen var pappa och
Tran förbi o hälsade på. Fick lite
presenter från Thailand. :)

Så nu ska jag bums i säng för i morgon
blir det en tidig morgon. Ska till doktorn
med lilleman...håller tummar o tår att
allt ser bra ut och att vi inte har nått att
oroa oss för. För mig ser det då ut att vara
bra just nu iallafall... så nemas problemas tror
jag på. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela