Jannices blogg

-En liten del av min värld

ÄNTLIGEN ! !

Publicerad 2010-11-03 17:36:06 i Allmänt,

Det gick ju bra det här!

Vet inte hur många gånger jag
fått lov att ta fram lappen för
att se så det verkligen stämmer
att jag kör lagligt utan Robban eller
någon annan körlärare brevid mig.

Ruggigt läskigt var det att köra ut
själv från gården...kände mig som
en liten biltjuv. :P

Men nu har jag varit ute o rantat runt
själv i några timmar. Skjutsat lillebror
lite o lite dit och hälsat på lite folk.
Helt själv bara bilen och jag!

Har t.o.m hunnit få min första bokning
på att vara fylle chaffis. Inte illa. :)

Nu blir det att se om det finns något
hemma som man kan fixa middag av!

So long!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-11-03 18:17:33

Jag glömmer aldrig känslan när man fick köra iväg själv ! Det var även då jag insåg hur fort bensinen minskade i tanken =)

När kommer du & hälsar på då? =)

Grattis åter igen !

Postat av: Bella

Publicerad 2010-11-03 21:41:16

Grattis :) fan vad kul med körkort :D

Postat av: Jennie och Norah

Publicerad 2010-11-04 09:27:53

Precis min tanke också!

Om någon skriver nåt jag gjort som inte är så uppskattat så hade jag aldrig erkänt att det var jag!Men är huvudet dumt så...=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela