Jannices blogg

-En liten del av min värld

Fredagsmys på en lördag

Publicerad 2010-11-27 23:37:10 i Allmänt,

Det var nog sömnbristen som spökade med mig i går.
Känner mig mycket bättre i dag efter att man fått sova
en hela natt. Sett film i kväll med Robban och stickan.
Grown ups tror jag den hette. Halv bra, men rolig. :)

Sen satte dom i gång en annan film som inte alls är
nått som jag ska se. Terror på elm street eller vad
den nu hette. Så jag försvann fort fort från tv-rummet.
Jag får ju nästan mardrömmar bara av att se Medium
och andra töntiga saker. Jag är lättskrämd med andra
ord. :P

Jobba och slita i morgon också. Kan inte denna helg bara
vara över nu? Får se om vi får sova nå i natt. Hör att lilleman
hostar en hel del. Tror även att han har feber, Kändes gode
varm när jag var in för en stund sen. Vilken tur att jag köpte
hem alvedon åt honom i går så vi har det hemma nu.

Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2010-11-28 09:34:51

jo jag tror de kommer bli nice, eller ja hoppas de iaf.

Då blir de itne så mörkt om de blir vitt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela