Jannices blogg

-En liten del av min värld

Halvägs

Publicerad 2010-11-17 22:08:03 i Allmänt,

Hunnit med allt på min "lista" i dag.

Tapeter är beställda. Så nästa vecka
får vi nog hem dom. Måste erkänna
att jag fegade ur lite granna. Ville ha
en tapet först, men tog något lite mer
tamt. Får köra på med lite mer färg
i nått annat rum en annan gång.

Skor blev också inköpta i dag. Shit
pommes frites
säger jag bara om
priset. Men men... har ju hört att dom
ska vara bra så man får väl tro på det
och hoppas att dom är värd det. Vi får
väl hoppas att Max får ett småsyskon
en vacker dag så då får han/hon ärva.
Så om man slår ut priset på två så är
det ju inte så farligt. :P

Gjorde även ett besök hemma hos fam
Persson. (Herregud, jag kommer nog aldrig
att vänja mig att Emmeli heter så.
) Där bjöds
det på smörgåstårta och skvaller så där som
det ska vara. :)

Efter det fick vi inte komma hem rikgit ännu
för Robban höll på med golvärmen i hallen.
Så vi gjorde ett litet stopp hos min mormor.

Sen körde jag runt, runt lite så att lilleman
fick sova en stund innan vi tog en sväng
till jobbet för att handla hem lite käk.


Och nu är jag väldigt väldigt trött...






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela