Jannices blogg

-En liten del av min värld

Sjuk

Publicerad 2010-11-29 10:50:12 i Allmänt,

Jahapps då var man förkyld.
Det Var riktigt grymt nära att jag
skulle ringa och sjukanmäla mig i
morse. Kände mig helt döende när
jag vakna. Men efter att jag hällt i
mig femtielva liter honungste och
snytit ut ett ton snor, Så känner jag
mig lite piggare. :)

Är ju ändå bara en dag till sen så är man
ju ledig 2 dar. Så jag ska försöka härda ut
så länge jag kan och hoppas på att det bara
blir bättre och inte värre.

Sen min hals..ojoj. Tur att det finns strepsils
säger jag bara.


Robban och Max drog i väg till älvsbyn i morse.
Skulle fara och hälsa på lite folk. Roligt för dom.
Lung morgon för mig. :)


Cepe blogg...
Då skriver man massa och
sen när man publicerar trycker
den ihop all text till en enda klump!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela