Jannices blogg

-En liten del av min värld

Skinkost är bäst, ingen protest!

Publicerad 2010-11-16 23:23:18 i Allmänt,

I morgon ska jag njuuuuuta fullt
ut av att jag är ledig. Det blir nog
så att jag börjar dagen med en liten
sovmorgon. ;)

Min lediga helg som jag sett fram
emot sket sig. Blir att jobba istället.
Men man får tänka att det faktiskt blir
fina slantar på kontot senare. Det är
faktiskt nått som man absolut aldrig
kan få för mycket av.

Sen ska jag och lilleman försöka att hitta
honom ett par skor. För det blev inget
sånt i lördags. Men det får bli efter att
vi hittat tapeterna som jag vill ha.

Har även lovat Emmeli att vi ska komma
och hälsa på. Har vi tur, har hon nog nått gott
fika att bjuda på. För hon fyllde ju faktiskt år i
dag! Även hon måste ju bli tant nångång.  :) 

Nu blir det kvällsmackor och sen säger jag Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela