Jannices blogg

-En liten del av min värld

Sopranos

Publicerad 2010-11-07 23:31:00 i Allmänt,

Inte kul att jobba om det ska vara så
här varje dag, men så blir det nog inte
hoppas jag. Känns som om jag inte har
träffat Max nått i helgen.

Fredag sov han när jag kom hem så klart.
Lördag sov han borta för att Robban skulle
till lule på hockey och när jag slutar så sent
så blev det bäst för honom att sova borta.

Så i morse innan jag for på jobbet var han
så klart inte hemma, men ett snabbt hej &
godnat blev det i kväll när jag kom hem.

Vilken tur att jag börjar så pass sent i morrn
då! Så jag hinner träffa honom lite. :)
Herregud lilla killen har väl snart glömt bort vem
mamma är. :P

Robban o jag har legat i soffan o sett sopranos
ikväll. Gud så bra serie! Man kan inte annat än
älska den.

Nu hopp i säng o hoppas på en skön natts sömn.
Bara 2 kvällar kvar att jobba innan man iaf får 1
ledig dag. SKÖNT! tärt med 5 kvällar på rad...

Natti!

Kommentarer

Postat av: Johanna, Jenny & Lina

Publicerad 2010-11-08 21:46:47

Den 7:e maj 2011 är det äntligen dags för den omtalade och efterlängtade Mammabloggalan. Under ett lyxigt dygn täffas vi härliga Mammabloggare – liten som stor - på fina Radisson Blu Royal Park Hotel i Solna med utsikt över vackra Brunnsviken. Där blir det mammalyx på hög nivå med bloggmingel, föreläsningar, utställningsmässa, prova på aktiviteter och toppklass underhållning. Med flera stora sponsorer kommer ni även gå hem med en härligt välfylld goodiebag!



Kvällen avslutas med en lyxig galamiddag där en fantastisk 3-rätters galamiddag serveras och toppas med en awardutdelning där årets Mammabloggare koras inom olika kategorier.



Vi hoppas på att få träffa just dig där – skynda dig att anmäla dig till 2011 – års stora händelse innan biljetterna tar slut!



Varma hälsningar,



Jenny, Johanna & Lina



Styrelsen Mammabloggalan

Postat av: Jennie och Norah

Publicerad 2010-11-09 20:47:59

Hihi,ja det kan mycket väl stämma men vi hoppas att barna spyr i sängen istället :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela