Jannices blogg

-En liten del av min värld

sova

Publicerad 2010-11-26 22:24:54 i Allmänt,

Jobbat i dag.. känner mig inte alls
tipp-topp. Max höll både mig och sin
käre far vaken i stort sett hela natten.

Killen är riktigt snorig och så tror vi
att det kan vara en tand som spökar.

Är så innerligt glad att vi inte har behövt
genomlida många nätter som denna.
Hemsk natt hade vi!

Sen kan jag inte avgöra om jag själv 
håller på att bli sjuk eller om det är
sömbristen som luras, men jag mår inte
alls bra. Huvudet känns som en ballong
som kan explodera när som helst.

Vi hoppas på att det är sömnbrist, för vem
vill vara sjuk?


Julpynt. Jag är så jäkulst julsugen. Men när
jag ser röran här hemma. Så tappar jag suget
direkt. Så jag ska vänta tills iallfall spackling
av hallväggarna är klar så man slipper det där
fula bruna pappret på golvet. Sen om man har
hunnit få dit tapeter och lite möbler igen skulle
det bara kännas ännu bättre. Får se hur länge
jag orkar vänte med pyntet. Innan julafton är
ju iallafall ett måste! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela