Jannices blogg

-En liten del av min värld

Wiho!

Publicerad 2010-11-21 21:46:03 i Allmänt,

Oj så skönt! Bara en kort dag kvar
innan jag får "helg". Smiid. :)

Som att jag ska göra massor och
men på samma gång ingenting.

Ska iallafall passa på att umgås med
lilleman så mycket jag kan. Känns
som konstigt sen man börjat om att
jobba. Jag hinner ju aldrig träffa Max.

Oftast sover han redan när jag kommer
hem, så det har mest blivit en kort stund
på morgonen. Nog för att han är världens
bästa gladskit på morgonen. Men det är
ändå Skit trist att det ska vara så!


Men nu får jag iafall några hela dagar! :)





Kommentarer

Postat av: Jennie och Norah

Publicerad 2010-11-22 20:58:39

I know!

Fick bara lite inspiration från dessa och kan tänka mig någon typ av dem =) Men ska såklart in på affärer och kika!

Postat av: Jennie och Norah

Publicerad 2010-11-23 08:04:14

Nej det är grymt svårt att bestämma sig,så är det med allt =) Och även om jag bestämmer mig för nåt (vadsomhelst) så ångrar jag mig när jag haft prylen ett tag och funderar varför jag inte köpte det andra.Aldrig blir man nöjd =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela