Jannices blogg

-En liten del av min värld

Hipp Hipp Hurra!

Publicerad 2010-10-09 21:20:24 i Allmänt,

I dag har det varit Max dag. Det firade
vi så klart med tårta och paket! Första
fick öppnas i sängen såklart. :)

Visst, på måndag är det ju den riktiga
dagen, men hur många har tid att fika
då? Sen så är inte jag heller hemma så
i dag fick det bli istället. Vilket funkade
kanon!

Max fick jätte fina presenter av alla sina
gäster. Tyvärr var inte Max själv ritktigt
på topp idag. Men måste säga att han
ändå höll sig på någolunda gott humör.
Övertrött och febrig kille fick göra en
tidig kväll...Säkert skönt för honom. 

Så nu ska jag ta och stöka undan efter
dom sista fika gästerna och packa inför
avresan i morrn.

Pirr pirr
i magen...


En helt underbar och perfekt Max för ett år sedan på BB.





Första kvällen hemma!




Fy vad fort detta året har gått! Min lilla bäbis har ju blivit stor...

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-10-09 23:46:24

Jag tycker han höll humöret uppe väldigt bra idag, sötungen ! =) Hoppas han blev nöjd med alla presenter.

Lycka till nu i Lappland & ring när du har tid att prata så man får höra hur det går =)

Kramar !!

Postat av: Moster Jean

Publicerad 2010-10-11 10:01:15

Vad händer i lappland då? :D



Grattis Max!! ^_^

Årets har verkligen gått fort då man ser tillbaka.

Kram på er.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela