Jannices blogg

-En liten del av min värld

Kanske?

Publicerad 2010-09-01 23:16:50 i Allmänt,

Jag gjorde en rivstart i badrummet
med att städa, men gav upp till slut
när jag insåg att jag faktiskt kan
fortsätta i morgon istället för att
måsta städa hela natten.

Fast i morgon var ju min plan från
början att jag skulle städa resterande
av huset, eftersom att jag skulle göra
badrummet i dag..men men, får se
hur snabb jag är i morrn, kanske orkar
göra alltihop?


I dag sa Max förresten mamma eller något
som är i närheten att låta som mamma för
första gången, men om det verkligen var det
han menade är ju en annan femma. Han var
gode arg o grinade o kröp mot mig när han
sa det, så kanske.. vem vet?

Nu ska jag äta mig en saltin eller två (fast det
blir nog många fler) med lite färskost på.



Kommentarer

Postat av: Jennie och Norah

Publicerad 2010-09-02 12:28:24

Det var inte dumt kan jag lova,slukade i mig hela skålen =) Men en saltin lät inte fel heller!Mums!

Postat av: Jeanette

Publicerad 2010-09-02 23:46:50

aahw söta Max :D

Ser ut att va rolig, den där gamla boken ;)

Min crosstrainer är märklig, den förflyttar sig sakta men säkert fram mot tvn, får dra tillbaka den nån gång varje dag, annars slutar jag upp på andra sidan av rummet :D Har du några sådana "problem"?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela