Jannices blogg

-En liten del av min värld

Trött?

Publicerad 2010-09-03 09:57:36 i Allmänt,

I natt vaknade lilleman kring kl 03.30.
Han verkade inte ens vilja ligga ner
i sin säng så jag tänkte, varför inte göra
som så många andra gör när deras barn
inte kan sova? Jag tar han till våran säng.

Stort misstag!

I två timmar låg han och vred och vände
luggades och sparkades, klöstes. Långt i
från vad jag ville göra. Så kl 05.30 gav jag
upp o bar tillbaka honom till hans egen säng
och så gick jag o gjorde en flaska. Efter det
somnade han om i 2 timmar...även jag!

Så typiskt att han vaknar så där tidigt just
dom dagar när jag kanske har råkat vara
uppe lite senare än vanligt. Men jag är grymt
förvånad att jag inte är mer zombie med tanke
på att jag bara fick 3-4 timamrs sömn i natt.


Kanske jag också sover lunch i dag. ;)





Kommentarer

Postat av: verron

Publicerad 2010-09-04 20:01:06

Hoppas du fick sova lite under lunchen :)

Hur länge har du tänkt vara hemma med Max förresten? :)

Hoppas allt är bra med e annars? =)

Postat av: Jennie och Norah

Publicerad 2010-09-04 20:08:35

Ja det är död åt den som ringer tidigt en lördagsmorgon (och andra mornar för den delen)!!Vet att Ante ringde till Robban nångång tiiidigt när du var gravid,inte populärt och med ALL rätt =)



Har du tänt ditt ljus?Det luktde GUDOMLIGT!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela