Jannices blogg

-En liten del av min värld

Vad tycks?

Publicerad 2010-09-07 01:20:24 i Allmänt,

kl är 01.14 och jag sover inte ännu.
Tur i oturen måste jag säga. Max har
vaknat och gnällt säkert en gång i halv
timmen om inte oftare.

Tror det är tänder som spökar. Jag har
både gett alvedon och gnidit in med flytande
alvedon just där tanden är på G, men han
ligger o gnäller ändå..får se om det blir till
att sova alls i natt. :/

Men när jag likaså sket i att gå o sova
så pysslade jag på och kan väl säga att
min nya blogg design är äntligen klar!
Skönt!

Jag tycker att det är jätt roligt att sitta och
pyssla på med det, men det känns som att
man inte riktigt har tid till att kunna. Sen när
man väl har tid och sätter sig så fastnar man
oftast rätt länge vid datan, vilket resulterar i
sena kvällar, väldigt sena kvällar. Men nu är
jag klar så.

Nu gråter lilleman igen, stackarn.


So long!

Kommentarer

Postat av: Roger

Publicerad 2010-09-07 17:39:07

Den ser jättefin ut med den nya designen. Fina klara färger, som omramar din blogg. Mycket bra!

Mvh Roger.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela