Jannices blogg

-En liten del av min värld

Fyndat

Publicerad 2011-04-09 13:04:04 i Allmänt,

Ny jäklar har jag vart hem till
Öjebyn och fyndat på vindan där.



Lillebrors gamla traktor med släpvagn.


Min och systers gamla bobbycar..


Våran gamla trehjuling "Tuffe"...


Mest chockad var jag faktiskt över att jag hittade bobbycar
bilen, för jag är/var bombsäker på jag och emmeli hade
körtsönder den en gång för länge länge sen. :)



Billigt och bra att man har föräldrar som spar på grejer
måste jag säga. Så nu behöver vi bara vänta på att Max
ska vakna upp ur sin lunchkoma innan vi får se reaktionen
på hans nya grejer.  :) 

Kommentarer

Postat av: Jean

Publicerad 2011-04-09 15:24:30

bra å veta ;)

en där trehjulingen mins jag men använde du den? Hade för mig att du hade en annan...mindre. Men jag tänker kanske på grannarnas. Snabb trehjuling, Värsta racercykeln faktiskt!

Postat av: Ellinor G.

Publicerad 2011-04-09 15:50:13

Kommer ihåg att Pärs lillasyster hade en sån 3hjuling oxå... :-)

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2011-07-19 20:40:14

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela