Jannices blogg

-En liten del av min värld

Väntan

Publicerad 2011-04-13 21:43:33 i Allmänt,

Sitter och väntar på att både torktumlaren
och tvättmaskinen ska bli färdiga så att jag
kan slänga mig i sängen.

Har inte så mycket att berätta i dag. Veckan
har sett ut nästan likadan varje dag.

Upp- Jobba - Sova... i princip.

Men nu när jag sen har mina ledigdagar
efter morgon dagens arbetspass ska jag
banne mig hitta på nått skoj! För det är
jag förtjänt av.

Får se om vi följer till stugan med pappa
eller vad vi annars hittar på.

Vet iallafall att jag inte vill mögla fast här
hemma i soffan!

Jag tror att tvättmaskinen är färdig, men
jag är inte säker. Den har en tendens att
lura mig.




Kanske att vi plockar fram cykelkärran i helgen? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela