Jannices blogg

-En liten del av min värld

Varning för klagan!

Publicerad 2011-08-17 08:13:31 i Allmänt,

Så förbannat less jag är på dessa jävla helvete satans förbannade idiotjävla kuksugande....(orkar inte skriva mer fula ord, men ni fårstår nog ändå vad jag tycker?)
dunka-dunka epor som gasar runt runt
och lever jävel om natten!!!


Förstår dom inte att alla andra jävlar kanske
inte har sommarlov? Ska bli sååååå skönt när
skolan börjar om, så man iallafall får sova
på veckorna.


Så då har jag fått whina av lite här om det!


Sommaren är slut! 

Och jag är helt slut denna vecka!

Galet!  Hur det nu kan gå till? Hade inte
jag semster nyss?

Nästa år ska jag nog potionera ut mina semsterveckor
över året. Läste att det tydligen är bättre med flera micro
semestrar då o då istället för en enda lång!

Man kan ju om inte annat testa o se om man kanske
håller sig mer pigg o glad året ut ? :)




Bjuder på lite bilder som får mig glad efter en pissig natt.. :)



















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela