Jannices blogg

-En liten del av min värld

Overallski

Publicerad 2011-02-11 14:46:47 i Allmänt,

Har nyss tryckt i mig ett skov från
frasses...


Vill jag ha frasses(Eller nått annat flottigt),
kan jag bara ta bilen dit om jag vill, förr
kunde jag inte det...farligt det här.!. Så i
dag när jag körde hem från Emmeli, hungrig
med en kurrande mage blev det så klart en
svängom in på frasses och hämta hem mat.
Vilket jag ångrar lite såhär i efterhand...

Att jag tog körkort var nog trots allt inte så
värst smart.. inte iallfall om man ska tänka
på min figur.

Var in på busstationen och hämtade ut Max
nya overall som kommit. Kunde inte vänta
utan provade den på Max direkt vi kom hem till
Emmeli. Satt så bra som en overall kan sitta. :)
Skönt!

Hade en trevlig stund där i Öjebyn hos familjen
Persson. Lina och hennes dotter Amanda höll
oss också sällskap. :)

Ska börja fixa uti middagen..lär bli en sen sådan.
Så får se hur detta går. Ska till att göra oss en stek.






Han vet vart majskrokarna bor.... ;)




Kommentarer

Postat av: Roger

Publicerad 2011-02-11 19:48:28

Det händer så mycket med Max just nu. Han utvecklas i racerfart verkar det som. Igår när han kom på besök, frågade jag honom om han ville spela trummor. Utan att blinka styrde han sin små men bestämda steg till "trumrummet" tog tag i trumstockarna och påbörjade ett trumsolo med stor frenesi. Så gör bara en äkta och riktig trummis. Han pratar väldigt mycket fastän orden än så länge inte är så värst uttydbara. Med andra ord: han är en härlig kille, våran Max!

/Farfar.

PS. Farmor hälsar också.

Postat av: AC

Publicerad 2011-02-12 11:18:42

Snygg Outfit på Max. Skulle kinna tro att det är många plussgrader hos er :-)

Kul Roger att få veta sådana saker, missar ju så mycket då det gäller Max.



Puss & kam till alla er tre ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela