Jannices blogg

-En liten del av min värld

En redbull hade varit fint

Publicerad 2011-01-04 07:05:37 i Allmänt,

Jag är vaken och har varit vaken
ett tag. Strax efter 5 började Max
gnälla och halv sex gav jag upp och
gav han flaskan.

Så jag tänkte att det är bättre man
håller sig vaken än att man somnar
om. För somnar man om och snoozar
vidare är man bara tröttare när man
väl ska upp.


Tänkte bjuda på lite bilder från nyårs.
Tog inte så många, men några få har
jag att visa.



Max våran gladskit


Max skulle promt smaka från mormors glas






Min mormor och en halv lillebror


Pappa och lillebror spelar kinect





Så nu funderar jag på att ta mig
en dusch och sen är det bara att
invänta att lillprinsen ska vakna
så vi kan åka in och göra staden
osäker.

Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2011-01-04 10:26:02

Är de roligt de dära kinect? :)



De verkar ju vara så himla roligt :)

Postat av: AC

Publicerad 2011-01-04 17:41:56

Vad fin mormors lillkille var, en riktig tuffing i sina hängslen ;-)

Puss o kram

en extra puss till Max från mormor

Postat av: Roger

Publicerad 2011-01-04 19:06:27

Härliga goa Max! Uppklädd med fluga och allt. Ja, i den munderingen skulle han passa bra in som ersättare för Rickard Sjöberg i Postkodlotteriet?

/Farfar Roger.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela