Jannices blogg

-En liten del av min värld

Färdigt?

Publicerad 2011-01-31 19:40:03 i Allmänt,

I dag är vi hemma jag och lilleman. Blir
även hemma i morgon bara för att vara
på den säkra sidan.

Han kändes lite varm i dag, men jag ides
inte ta tempen, för det verkar ju ändå
vara fullt ös medvetslös för vår lilla kille.



I dag blev jag sååå grymt sugen på ett
skrov från max, men istället blev det att
vi for ner på ica och köpte pommes. För
hamburgare o bröd har vi i frysen. Så då
får det bli en hemmagjord hamburge tallrik
istället. 

Annars har vi inte gjort så mycket annat
än att tvätta och städat i dag. Känns skönt
att vi förhoppningsvis har städat ut magsjukan.

Så nu blir det att äta lite mat, och sen ska jag
mysa ner mig i soffan en stund och njuta av
lite gotta. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela