Jannices blogg

-En liten del av min värld

Sleepless in Bersika

Publicerad 2011-01-27 11:04:30 i Allmänt,

en natt från helve... eller?

Iallafall började det när jag kom
in i vårat sovrum. Som en vägg
av värme. Drog ner termostaten
en aaaning.

Kan ju säga att jag inte sovit många
timmar i natt, utan mest legat och
snurrat runt runt...HUR kan det vara
så varmt just där? Av med täcke
på med täcke av med täcket igen.


Jag lovar och svär vid min svettiga
kudde, att blir det så varmt igen så
öppnar jag ett fönster och då får min
sängkamrat säga vad han vill...


Känns inte så mysigt med en svettig
jag under täcket.!.



Sen att jag skulle få mig en sovmorgon
var ju bara bullshit. Nästa gång ska jag
skriva en utförlig beskrivning på papper
som sen ska tejpas fast i sambos panna.
Så slipper jag frågor om vilka saker som
är vart, vad som ska/ ska inte med till dagis..

GNÄLL GNÄLL! I know...


Men jag är riktigt trött och har nog kanske en
tendens till att verka en gnutta grinig i dag.

Kommentarer

Postat av: Emmeli

Publicerad 2011-01-27 11:50:15

Gravid?:)

Postat av: Syrran

Publicerad 2011-01-27 16:32:47

Låter som tiilåtet gnäll dock. Pappan ska vävvl ha koll på saker också, alldeles för långt in på 2000-talet för att en mamma fortfarande ska ses som en vandrande kunskapsbank för männen att störa och trackassera med frågor de själva kan lära sig/ ta reda på minst lika bra som en mamma. Jag blir fan gnällig bara på tanken hur/varför din sovmorgon blev förstörd >_< + sova i varmt sovrum, asjobbigt. Lol. tjejer....VÅGA GNÄLLA! Kram på dig syster.

Postat av: Syrran

Publicerad 2011-01-27 16:36:46

Orka vara en fejkad solstråle som en hemmafru, bullmamma alá 50-talet + jobba. Mammor är också människor. Eller..haru PMS eller? :P Menar,,....tjejer får/kan väl inte va sura eller gnälla utan en ORDENTLIG orsak (obs obs sista meningen var ironi, sarkasm osv). Oj, av mitt sura inlägg tt dömma har jag nog också sovit dåligt, snart mensen eller annan fysisk orsak. Puss på er där i Bersika.

Postat av: Emmeli

Publicerad 2011-01-27 18:46:51

Du är så tråkig!Sluta nu med pillerna och skaffa en till!Jag vill ju snusa på minibäbis!:)

Postat av: syrran

Publicerad 2011-01-27 22:23:42

Du är roli syrran, med eller utan bäbis.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela