Jannices blogg

-En liten del av min värld

Tulpaner

Publicerad 2011-01-16 09:15:10 i Allmänt,

Fick mig en liten mini sovmorgon
i dag. Max vaknade inte förrens
strax efter 8 för att ha välling.

Det var riktigt skönt. Mindre skönt
verkar dock vädret i dag. visst lite
varmare men snö och blåst är
inte riktigt min grej.


I går var jag i väg på hudvårds party
med Mary Kay grejer hos Jennie. Så
synd att man ska var så fattig just nu.
Verkar vara rikgit fina grejer. Men man
får väl vänta på rikedom innan man
kanske kan shoppa lös lite. :)


Sen när jag kom hem blev jag lite lätt
förvånad. För då stod det en vas med
tulpaner på bordet som robban hade
köpt. Tydligen var det tulpanens dag
i går. Så sen blev det monopolspel
resten av kvällen med Jessica, Mange
krillle och Sanna. Trevligt, men var gode
trött mot slutet.



Kommentarer

Postat av: AC

Publicerad 2011-01-16 18:38:24

Det var väl sött av honom ;-)

Postat av: syrran

Publicerad 2011-01-16 21:23:30

vad fint :D Har ni målat bordet, eller har ni köpt ett nytt, jättesnyggt iaf :)

Postat av: jannice

Publicerad 2011-01-16 22:36:18

Köpt ett nytt, men det var ett tag sen. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela