Jannices blogg

-En liten del av min värld

Skogen

Publicerad 2011-05-27 20:03:28 i Allmänt,

Nu när Max har vart sjuk håller vi oss
borta från andra och andra verkar hålla
sig i från oss. Vilket verkar rätt logiskt.


Så för att roa oss lite gick vi ut på en liten
upptäcksfärd i skogen i dag. Max tyckte
helt klart att traktorn och myrorna var mest
spännande på vår promenad. :)







I dag på vårat lilla skogsäventyr...




Sen måste jag bara får visa en bild på Max nya räcer/disco skor som
hans morfar köpt i thailand.



Alla tre figurerna blinkar i olika färger när
Max springer med dom. Det roliga var att
det visste inte hans käre morfar när han
köpte dom. Utan det upptäckte vi när Max
provade dom och det började blinka en massa
färger när han klampade runt. 

Behöver jag säga att Max gillar när figurerna blinkar? ;)


Iallfall fick Max flera andra grejer också lite
kläder o ett till par skor, men på det kommer
det kanske bilder någon annan dag.


Nu ska jag nog slänga mig i soffan med min
fina dipp och tillhörande chips påse. Ensam
i kväll när sambo är på en liten fiske tripp med
sina vänner i helgen. 


Hållerna tummarna för att det är nått bra
på teven. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela