Jannices blogg

-En liten del av min värld

Snön lyser vit på taken...?

Publicerad 2011-11-23 22:49:28 i Allmänt,

Jag verkar då aldrig bli klar med mitt julpyntade
i år...känner mig grymt omotiverad.

Min stora fråga är då, när kommer snön?
För det lilla som tordes komma försvann
ruggit fort!!

Känns inte speciellt roligt om det inte ens finns
snö på självaste 1:a advent. :/

Får kanske köpa mig en flaska spraysnö och
köra ett varv på fönstrerna för att komma in
i julstämmningen om det ska fortsätta att vara
så här snöfattigt. Galet är vad det är ! !


Något mer spännade händer det på fredag. Då
är det utvecklings samtal som gäller. Tror det
blir ett betydligt trevligare sådant än dom mina
stackars föräldrar fick sitta med mig på...

Max verkar då trivas som fisken i vattnet på sitt
dagis vilket jag är väldigt glad över. Knappt att
man får med sig honom hem därifrån. :)


Nu blir det att krypa ner i sängen med mina nyfunna
vänner i trueblood. Seriöst? Hur kan jag har dissat
denna grymta braiga serie?  Lite ångrar jag mig nu
att jag har maraton sett alla sässonger så nu återstår
enbart 3 avsnitt o sen är det flera månader innan nya
kommer...Men den som väntar på nått gott... ;)


Over and out!

Kommentarer

Postat av: AC

Publicerad 2011-11-27 23:02:57

=)

Känner igen mig. Du ville aldrig hem och det var skitjobbigt ;-)

Men då visste man ju i vart fall att du trivdes ;-)



Puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela