Jannices blogg

-En liten del av min värld

Snälla snö kom.

Publicerad 2011-10-27 09:57:34 i Allmänt,

Jag är ett troll!

Känner mig iallafall som ett i dag...

I förrgår drog vi en stadsrunda. I jakt på
jacka både åt mig och lilleman. Vi båda fick
oss rätt fina sådana måste jag säga. Plus
en radio åt mig och ett par hestra vantar
till Max...får se om dom är så bra som alla
påstår. 

Så i dag ska jag sätta mig ner och beställa
en ny overall, för Max växer nog ur den han
har vilken dag som helst. Vilket är synd, för
jag tycker den han har är jätte söt och fin.

Jag är så grymt nöjd med den. Så den nya blir
nog också en reima. Synd bara att smakar det
så kostar det också...Men det smakade gode
bra så det är det värt.


Sätta sig ner och fundera ut dagens lunch och
middag...kändes väl mindre roligt. Men äta
måste man, och då äter jag helst något gott. :)





Kanske dagens lunch? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela