Jannices blogg

-En liten del av min värld

Bäbiskläder

Publicerad 2012-04-16 20:13:29 i Allmänt,

I dag har jag och Max varit in till "stan" en
sväng för att shoppa lite bäbiskläder.

Inte vilka bäbiskläder som helst heller. Det
var kläder till Max alldeles egna lilla bäbis.

Den fick även en egen potta och en nappflaska
samt en liten haklapp. Behöver jag säga att
bäbis har både fått äta, sova och gått på pottan
flera gånger i dag? ;)













(Måste säga att min gamla docka blev så där 100 gånger sötare med
lite kläder på, som inte är 10 storlekar förstora. :P  )


Kommentarer

Postat av: Jeanettej

Publicerad 2012-04-16 20:42:52

Vad kul att han gillade henne! :D Jag hatade ju att leka med dockor som liten ;/ Men hon ser väl omhändertagen ut! Hittade ni barnvagngen då? Skulle kunna vara ovanför stallet.

Postat av: Jessica och Nelly

Publicerad 2012-04-16 23:08:02

Han ser ju helnöjd ut! Max och Nelly måste ju träffas på och ha playdate med sina dockor. Kanske "Rolle" också får vara med på ett hörn, han följer som med vart vi än far nu :)

Postat av: Jeanettej

Publicerad 2012-04-17 09:29:29

Ja jag tänkte på den, min röda i "fejkläder" som var så fin, men den tror jag är kastad på tippen! (och möjligen för stor för Max) Men vi ska ha en röd i trä också :) Min röda vagn var så fin...nu när jag tänker på den. Jag lekte ju inte med dockor men jag hade den finaste barnvagnen av alla! ;D Där mina my little ponies och gosedjur fick åka...Hade varit nice om den fortfarande fanns kvar...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela