Jannices blogg

-En liten del av min värld

Bumligar

Publicerad 2012-04-11 21:11:42 i Allmänt,

Måste bara får visa vad jag pysslade på
med i dag när lillemannen sov på dagen.





Denna skönhet och en till likadan hittade jag förra veckan undan
stoppade under källartrappen hemma hos pappa. Är nog många år
sedan dessa fick se dagens ljus..


Efter lite skrubbande med vatten och lite yes så kunde man få se
detta resultat...



Måste säga att det är rätt charmiga lampor. Så nu ska jag fundera och
fundera lite till innan jag vet hur jag ska göra. Är grymt sugen att köpa
mig en sprayburk och härja lös. Skulle bli grymt fint med dessa i rött till
våran hall. :)


Sen att gallret i plast gick i tusen bitar är en annan femma...bara nya sånna
går lös på några hundralappar.  Men gallret klarar jag mig nog utan ett tag.

Ååhh, vill hänga upp redan nu...! :)


Ännu en gång.. Tack tack o åter tack för att mina föräldrar är duktiga på att
inte kasta bort saker så fort. Hur skulle man annars kunna göra sådana här
fynd? ;)


Kommentarer

Postat av: AC

Publicerad 2012-04-15 14:52:50

Varsågod! Det var så lite så ;)

Slit dem med hälsan =)

puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela