Jannices blogg

-En liten del av min värld

Påsken

Publicerad 2012-04-10 09:49:22 i Allmänt,

Haft en jätte trevligt, rolig, skön påskhelg.

Torsdagkväll drog jag, syster och mormor till
stugan. Pappa, lillebror, Robban & Max var redan där.
Var en spännande resa. Tre galna kärringar i en bil som
min mormor sa ;P

I stugan hann vi med både skoterkörning, pimpla och
grilla korv och fynda. Självklart även slappa det måste
man göra när man är ledig. :)

Lördag nångång mitt på dagen drog jag, syster och
mormor vidare norrut till Gällivare. Söndag var det
kalas för mosters karl som fyller 50.

Jätte roligt och trevligt att träffa alla och trist att det
bara blev en natt där. Men så blir det när man måste
jobba  :/

Så söndag kväll drog vi hemöver, senare än planerat.
Ångrar det inte, men det var lite jobbigt att köra när
man blev så trött. Så efter mååånga mil senare var
man äntligen hemma. Bums i säng så man fick sova
innan man skulle upp och jobba.


Så måndag morgon var man inte piggast efter enbart
några få oroliga timmars sömn. Vaknade flera gånger
för att kolla klockan.Drömde flera gånger att jag missat
samtal och sms från ICA bilen som jag skulle åka och släppa in...
TUR att det bara var elaka drömmar. :P


Så ja man var nog lite zoombie i går, känner mig piggare
i dag. Nu  ska jag slänga på både mig och Max lite kläder
och åka i väg för att umgås lite med syster. Synd att det var
sånt bajsväder bara! Kände mig sugen på att grilla lite korv
och annat gott. 




Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2012-04-10 16:07:29

Ja de var verkligen synd ni bara svt 1 natt men förhoppningsvis kommer de väl fler ggr :) men de var iaf super skoj å se er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela