Jannices blogg

-En liten del av min värld

Kanske dags nu? ;)

Publicerad 2012-08-30 21:09:00 i Allmänt,

Här hare varit dött ett bra tag. Varken ork eller lust har funnits hos mig
för att ens orka logga in här.
 

Sommaren kom och försvann i ett nafs. Fast så känns det väl ungefär
varje höst. Och på tal om höst...Max blivit en stor kille nu. Så nu efter
sommaren fick han byta avdelning på dagis. Väldigt trist om ni frågar
mig!  Men what to do? Maxen kan ju inte stanna själv med alla småbarn
på avdelning bara för att Mamman tyckte om personalen. ;)
 
Det nya dagiset verkar faktiskt helt okej det med. Max har rätt många vänner
från förra dagiset som flyttade till samma ställe. Vilket är en liten trygghet för
 honom och även skönt för mig att veta. Och säkert lär han få många nya vänner
där också. :)
 
I morgon har han dessutom varit totalt tutt fri i TRE hela veckor!(Hejja hejja!)
Tuttarna klippte vi och lade i ett kuvert för att skickas till tomten. Som sedan gör
nya nappar av dem som andra småbäbisar behöver. Som tack kommer en liten
present i postlådan..
 
Det har gått så jäkla bra att jag till och med är lite förvånad. För var det nått Max
verkligen älskade mer än sina bilar så var det nog tutten. Är så stolt över våran
lill prins. Som gjot så mycket framsteg bara i sommar. :)
 
Han har ju även gått o blivit blöjfri, iaf dagtid. Vilket jag är nöjd med. Visst händer
det nån olycka här o där, men Rom byggdes inte på en natt.
 
Kanske att detta inlägg blev kanske en aningen långt, men är man en stolt mamma
så är man!  Kan inte hjälpas.
 
Kan nog mala på ett helt kapitel till om lille herrn. ;)
 
Men jag sätter nog punkt här för denna gång.
 
 

Kommentarer

Postat av: AC

Publicerad 2012-09-01 12:38:29

Ja jisses vad duktig han var men om jag kommer ihåg rätt så gick det ändå ganska smärtfritt med både dig och Jeanette. Vi skickade ju också iväg =)

På fotot här är Max väldigt lik Jeanette då hon var i den åldern ;)
Puss och kram till er alla <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela