Jannices blogg

-En liten del av min värld

Gör om - Gör rätt ! ?

Publicerad 2012-12-04 22:45:00 i Allmänt,


Färgningen i mitt hår som jag gjorde förra veckan blev bra. Men inte som jag ville ha. Så i dag inköptes en ny rond som Mia var snäll och hjälpte mig med. Så nu är det inte lilaskimrande längre... hoppas jag. Den som lever får se.. :)

Ledig nu i dagarna två. Så då ska julgranen få flytta in och bli pimpad och julfin. Sen kanske vi hinner med ett pepparkaksbak och även fixa ett pepparkakshus? Har även några besök inbokade, så rastlösa lär vi väl knappast vara :)
 

Jag är så spark sugen så det är inte sant! Men har inte någon större lust när det är så nedrans kallt ute...kanske att vi tar en liten tur, en väldigt liten, i morgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela