Jannices blogg

-En liten del av min värld

Supa dupa

Publicerad 2012-02-19 19:58:51 i Allmänt,

Har ÄNTLIGEN gjort klart arbets helg 2 av 2 för denna gång.
Nästa helg är jag tok-ledig! SKÖNT! :)


I går var vi som sagt ut på järnspisen och käkade.
Maten var god, men inte riktigt vad jag förväntat
mig. Men kvällen i sig var riktigt bra med ett toppen
sällskap. En repris är nästan ett måste :)

Just nu är jag så hungrig att jag nästan tuppar av.
Håller på o fixa mig en stripsmeny ala jannice. ;P

Sen blir det nog soffläge resten av kvällen. Tyvärr
vankas det en ny arbets dag även i morgon. ;(

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-02-20 16:39:18

Skönt med lediga helger också. Trist med Järnspisen, tur att sällskapet var gott iallafall! :D



Byt ut länken till min nya är du snäll.

Kram på er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela